لانه کبوتر

ساخت وبلاگ

يکي از راه‌هاي شگفت‌انگيز که مي‌توانيد مراقبت از خود را تمرين کنيد، خريد گل براي خودتان است. گل ها فوراً خلق و خوي را تقويت مي کنند، اما اغلب فقط براي مناسبت هاي خاص، تعطيلات يا به عنوان هديه اي که بايد دريافت کنيد در نظر گرفته مي شوند. خريد گل براي خود مي‌تواند قدرت‌بخش باشد و عزت نفس شما را بالا ببرد، به خصوص اگر احساس ناراحتي مي‌کنيد. با خريد دسته گل تازه نيز محيط اطراف شما را با رنگ و عطر گلها زيباتر مي کند.

خودمراقبتي چيست؟

خودمراقبتي در نهايت حول اين ايده است که عمداً براي مراقبت از خود وقت بگذاريد. اين مي تواند تمام زمينه هاي سلامتي شما را شامل شود - جسمي، ذهني و عاطفي. از آنجايي که زندگي به همان اندازه ديوانه کننده است، مردم اغلب از يکي، اگر نگوييم همه آن بخش ها، غفلت مي کنند. در نتيجه، آنها اغلب احساس مي کنند که احساس خوبي ندارند.

همه ما نيازها و ترجيحات منحصر به فردي داريم و "مراقبت از خود" مي تواند از فردي به فرد ديگر بسيار متفاوت باشد. تمرين مراقبت از خود مي تواند به سادگي زود خوابيدن، پياده روي در جنگل يا لذت بردن از يک فنجان چاي گياهي باشد. هدف نهايي مراقبت از خود اين است که خود را سالم و شاد نگه داريد.

چگونه گل ها مي توانند نوعي مراقبت از خود باشند

خريد گل براي خود مي تواند بخشي مفيد از روال خودمراقبتي شما باشد به دلايل مختلفي از جمله:

تقويت کننده خلق و خو

تحقيقات نشان داده است که گل ها به طور مداوم به افزايش خلق و خوي افرادي که گل ها را دريافت مي کنند کمک مي کند. نه تنها دريافت گل احساس خوبي دارد، بلکه گل‌ها باعث مي‌شوند افراد واقعاً لبخند بزنند و مي‌توانند تأثيرات مثبت پايداري بر نگرش افراد ايجاد کنند.

توانمندسازي

از آنجايي که گل‌ها معمولاً به عنوان هديه‌اي در نظر گرفته مي‌شوند که فقط به شخص ديگري داده مي‌شود، بسياري از مردم با ايده خريد آن‌ها براي خود دست و پنجه نرم مي‌کنند. با اين حال، اين مي تواند خريد گل براي خود را نيز بسيار قدرتمند کند.

 خريد گل

 

تبليغ

از نظر بصري دلپذير

چه از فرآيند انتخاب گل براي دسته گل لذت ببريد و چه ترجيح مي دهيد چيدمان طراحي شده توسط تيم ما را انتخاب کنيد، گل ها راهي شگفت انگيز براي روشن کردن هر اتاقي هستند. هنگامي که دسته گل خود را با مراقبت بهتر از خود مرتبط مي کنيد، آنها همچنين مي توانند به بهبود روحيه شما کمک کنند. ديدن گل هايي که براي خود خريده ايد مي تواند احساس خوبي در شما ايجاد کند و يادآور اين باشد که در حال تمرين مراقبت از خود هستيد.

شکل "درمان کردن خود"

يکي از بهترين راه‌هايي که مي‌توانيد خودمراقبتي را تمرين کنيد اين است که هر از چند گاهي خود را درمان کنيد. خيلي اوقات، مردم منتظر يک دستاورد بزرگ يا يک رويداد مهم هستند تا خود را جشن بگيرند يا به خود پاداش دهند. با اين حال، خريد گل هاي مورد علاقه شما مي تواند يک روز معمولي را به مناسبت خاص خود تبديل کند.

امروز براي خودتان گل بخريد

افزودن خودمراقبتي به روال خود مي تواند به سلامت کلي شما کمک زيادي کند. خواه به دنبال ارتقاي خلق و خوي خود، احساس قدرت، يا روشن کردن محيط اطراف خود باشيد، خريد گل براي خود بهترين گزينه براي تمرين مراقبت از خود است.

به تجربه خود با گل فکر کنيد. زماني را به ياد بياوريد که شريک زندگي تان در روز ولنتاين يک دسته گل رز قرمز دوست داشتني به شما داد يا دوستانتان سبدي از گل هاي مورد علاقه تان را براي تبليغ برايتان فرستادند. يا اگر گل دريافت نکرده ايد، فقط مزارع زيباي اسطوخودوس در فرانسه يا صحنه معروف نرگس هاي شيرازي را تصور کنيد. شما نمي توانيد حس مثبتي نداشته باشيد.

در  سيتي گل ، ما اينجا هستيم تا به شما کمک کنيم گل‌ها و گياهاني را پيدا کنيد که به اندازه ما دوست داريد. از خريد دسته گل گرفته تا گل هاي داخلي که مي توانيد در خانه پرورش دهيد، ما تمام نيازهاي گل شما را پوشش داده ايم. براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد انواع گل ها و چيدمان هاي پيشنهادي ما يا کسب اطلاعات بيشتر در مورد خدمات ما، اينجا با ما تماس بگيريد

منبع :  https://www.salameno.com/news/55383703/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

https://unsplash.com/@marriotkeziah3
https://www.eveote.com/shard/s562/sh/3998ce44-e8e4-327d-0dd3-879e6aee3188/b98e4a5f180464f1f24b35162646c6a3
https://www.liveinteet.ru/stat/citygol.com/
https://coub.com/marriotkeziah3
https://giphy.com/channel/MarriotKeziah3
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/52e0b96d-1a66-4067-848d-d1064ea5e670/Marriot-K
https://www.fanfiction.net/~marriotkeziah3
https://seekingalpha.com/user/57087750/Idea
https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/MarriotKeziah3
https://www.spreaker.com/user/16703495
لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 180 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:52

استفاده از Google Keyword Planner

Google Keyword Planner ابزاري است که گروه Alphabet به عنوان بخشي از برنامه Google Ads خود در اختيار تبليغ کنندگان قرار مي دهد.

 

با کمک برنامه‌ريز کلمات کليدي، تبليغ‌کنندگان مي‌توانند تعيين کنند که با يک بودجه خاص و يک کمپين خاص به چه ترافيکي مي‌توان دست يافت.

از سوي ديگر، اين ابزار فرصتي را براي برآورد هزينه هاي احتمالي يک گروه تبليغاتي ارائه مي دهد. برنامه‌ريز کلمات کليدي را فقط مي‌توان با يک حساب تبليغاتي معتبر mahdi najjari استفاده کرد. اين ابزار علاوه بر استفاده براي SEA، به کپي‌رايترها و سئوکاران در تحقيقات کلمات کليدي نيز کمک مي‌کند.

 

ويژگي هاي ابزار کلمات کليدي

 

ابزار گوگل به دو قسمت بزرگ تقسيم شده است. حوزه اول بر تحقيق کلمات کليدي و بازيابي داده هاي حجم جستجو براي آن کلمات کليدي متمرکز است.

حوزه دوم براي فرصت ها و پيش بيني هاي تبليغاتي طراحي شده است. آگهي دهندگان اين فرصت را دارند که براي دريافت پيش بيني ترافيک از گوگل، پيش انتخابي از کلمات کليدي و پيشنهاد مناسب را وارد کنند. براي اهداف سئو، معمولاً فقط از اولين بخش برنامه‌ريز کلمات کليدي Google استفاده مي‌شود.

 

ابزار تحقيق کلمات کليدي

اگر مي‌خواهيد متون براي وب بنويسيد يا محتواي موجود را بهينه کنيد، مي‌توانيد از Google Keyword Planner به عنوان يک ابزار کاربردي کلمه کليدي استفاده کنيد. مزيت بزرگ اين ابزار اين است که گوگل حجم جستجوي احتمالي و رقابت را نشان مي دهد.

 

کلمات کليدي جديد را بر اساس عبارت، سايت يا دسته پيدا کنيد

 

در اين مرحله، برنامه ريز مشتريان را از کار بسيار راحت مي کند. اين برنامه را مي توان در يک تابع دوگانه استفاده کرد. از يک طرف، يک کلمه کليدي مرکزي را مي توان وارد کرد و ابزار پيشنهادات مناسبي را در رابطه با منطقه جستجو ارائه مي دهد. با اين حال، اين پيشنهادات را مي توان بر اساس يک URL نيز تعيين کرد.

 با اين حال، از نقطه نظر SEO، اين عملکرد تنها در صورتي براي سايت شما توصيه مي شود که محتواي کافي وجود داشته باشد. در غير اين صورت، مي توان از اين ويژگي براي کشف ليست کلمات کليدي مسابقه به خوبي استفاده کرد.

 

اگر فقط مي خواهيد عبارات ديگري را با دسته اصلي جستجو کنيد، مي توانيد اين کار را نيز انجام دهيد.

 

يک مثال: شما يک فروشگاه اينترنتي با موضوع "چکمه هاي لاستيکي" داريد، اما مطمئن نيستيد که کدام عبارات ديگر مي توانند براي بهينه سازي متن مفيد باشند. سپس اين کلمه کليدي اصلي را در برنامه ريز وارد کنيد و جستجو را شروع کنيد.

 بر اساس اين عبارت اصلي، نرم افزار عبارات جستجوي بيشتري را پيدا مي کند و در صورت تمايل آنها را بر اساس گروه هاي تبليغاتي ممکن گروه بندي مي کند.

 

روندها و حجم جستجو را تعيين کنيد

 

کلمات کليدي تراکنش به ويژه براي يک وب سايت تجاري مانند يک فروشگاه آنلاين مهم هستند. معمولاً در اينجا صدق مي کند که هر چه رقابت در يک موضوع بيشتر باشد سئو دشوارتر مي شود.

در اين مورد، Keyword Planner اين فرصت را به شما ارائه مي دهد تا در واقع عباراتي را با بيشترين ترافيک تعيين کنيد و به جستجوي جايگاه هايي بپردازيد که رقابت در آنها چندان عالي نيست. با کمک ابزار مي توان ليست کلمات کليدي ايجاد کرد که در عين حال يک جهت گيري استراتژيک را امکان پذير مي کند.

 

ترکيب ليست کلمات کليدي

اين عنصر سوم از اولين منطقه Planner گزينه بسيار جالبي را براي SEO ها ارائه مي دهد. اين اجازه مي دهد تا دو ليست از کلمات کليدي در ابزار آپلود شوند.

سپس برنامه ريز ترکيبي از هر دو و کليدواژه هاي دم بلند جديد ممکن را ارائه مي دهد. اين ايده هاي کليدواژه را مي توان به عنوان مثال براي بهينه سازي صفحات محصول در فروشگاه هاي وب استفاده کرد.

 

فيلترهاي اضافي را مي توان براي هر سه نوع برنامه ريز ايجاد کرد. آنها اين مزيت را دارند که کلمات کليدي ثانويه ناخواسته از قبل حذف شده اند و در نتايج نمايش داده نمي شوند.

 فيلترها در بازاريابي موتورهاي جستجو به منظور افزايش کارايي کمپين ها اهميت ويژه اي دارند. با اين حال، اگر اين ابزار براي اهداف سئو استفاده شود، فيلترها به حذف عبارات ناخواسته کمک مي کنند.

 

محدوديت هاي Google Keywords Planner

 

Keyword Planner KPI هاي مختلفي را به کاربران نشان مي دهد که مي توانند براي تحقيق در مورد کلمات کليدي مناسب مفيد باشند. با اين حال، ابزار محدوديت هاي خود را نيز دارد.

به عنوان مثال، کاربران داده هاي دقيق ترافيک را دريافت نمي کنند، بلکه بيشتر فقط پيش بيني ها را دريافت مي کنند. پس از به‌روزرساني پايگاه داده و ابزار، داده‌ها حتي نادقيق‌تر شدند و دقت به حجم رزرو آگهي وابسته شد.

 

در عين حال، عباراتي که در برنامه ريز نمايش داده مي شود، تنها ترکيب کلماتي هستند که تبليغات در واقع از طريق پلت فرم تبليغات براي آنها قرار مي گيرد. ساير ترکيبات کلماتي که کاربران وارد مي کنند در نظر گرفته نمي شود. به عنوان مثال، اگر مي خواهيد اطلاعات کلي در مورد حجم جستجوي تک تک کلمات يا ترکيب کلمات کليدي به دست آوريد، بهتر است با Google Trends يا ابزارهاي ديگر کار کنيد.

 و اگر مي خواهيد بيشتر از اعداد کلمات کليدي بدانيد، بايد اين داده ها را در جاي ديگري جستجو کنيد. به عنوان مثال، در مجموعه Searchmetrics، در تحقيقات کلمات کليدي مي توان مشاهده کرد که آيا يک خبر، تصوير يا نقشه OneBox براي يک کلمه کليدي فهرست شده ظاهر مي شود يا خير.

 اين بينشي را در مورد آنچه که گوگل براي آن اصطلاح مهم مي‌داند، ارائه مي‌کند. و Searchmetrics Content Experience همچنين شامل ارتباطات معنايي بين کلمات کليدي است.

 

عملکرد Google Suggest نيز براي تراز کردن تمرکز کلمات کليدي يک وب سايت توصيه مي شود. به عنوان مثال، گوگل به طور خودکار يک کلمه کليدي اصلي وارد شده در فيلد جستجو را با پرکاربردترين مکمل ها تکميل مي کند.

 

نقص اصلي برنامه‌ريز کلمات کليدي Google اين است که معمولاً سؤالات مرتبط پوشش داده نمي‌شوند. به اين ترتيب، کاربران ايده‌هايي را براي ساير عبارات کليدي مرتبط دريافت مي‌کنند، اما براي مثال، هيچ ارجاعي به سؤالاتي که کاربران در مورد يک موضوع خاص مي‌پرسند، وجود ندارد - تجربه محتواي Searchmetrics نيز مي‌تواند اين شکاف اطلاعاتي را برطرف کند.

 

اساساً Google Keyword Planner ابزار مفيدي براي کپي‌نويسان وب، بازاريابي محتوا يا ساير رشته‌هاي بازاريابي است که با بهينه‌سازي متون مرتبط هستند. با اين حال، کاربران هميشه بايد در نظر داشته باشند که وظيفه اصلي برنامه ريز بهبود کمپين ها است.

بنابراين همه توابع براي سئو فقط "محصولات جانبي" هستند. بنابراين، اگر قرار است متون به طور پايدار و جامع بهينه شوند، نتايج نبايد به تنهايي باشند و هميشه بايد با تجزيه و تحليل هاي WDF*IDF يا ابزارهاي W-question ترکيب شوند.

 

http://www.-tp.com/news/sea-and-sunshine-trip-eilat-march-29th-2022?page=14#comment-109567

https://den-sociale-virksomhed.23video.com/nbg-katjamov

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/service/blog/2017/08/12/birthday-reflections

https://www.party.biz/forums/topic/105166/adderall-30mg-for-sale/view/post_id/501767

https://uitvconnect.com/link/forums/topic/36472/sac-louis-vuitton-soldes-set-up-surrounded-1945/view/post_id/1302014

https://13vhz1.videomarketingplatform.co/video-marketing-seo

https://novicellfront.23video.com/as3-interview-nana

https://iowacitysouth.extremebodyshaping.com/blog/2016/09/19/farrells-showed-me-that-their-are-no-excuses

https://integrativenutrition.liveeditaurora.com/blog/2015/12/23/ready-to-finally-meet-your-health-goals

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:51

مزاياي لامپ ال اي دي در مقايسه با لامپ رشته اي و کم مصرف

 

چندين سال است که لامپ هايي به نام LED در تمام فروشگاه هاي الکتريکي و روشنايي وجود دارد که جايگزين لامپ هاي رشته اي، فلورسنت و کم مصرف شده اند. اين لامپ ها از مجموعه اي از LEDها تشکيل شده اند که روي يک صفحه قرار دارند و از طريق راننده اي که در بدنه است توسط پيچ به الکتريسيته متصل مي شوند که اين باعث انتقال جريان الکتريکي و دادن امکان نور به لامپ مي شود.

بياييد با هم بررسي مزاياي متعدد لامپ LED!

 

مزاياي لامپ LED بسيار قابل توجه است، و ما برخي از آنها را مورد بحث:

 

1. کم مصرف برق

 

2. عمر طولاني

 

3. امنيت کافي

 

4. مقاومت بالا

 

5. شدت نور ثابت

 

6. طيف گسترده اي از مدل ها و رنگ

 

7. هيچ آسيبي به سلامت انسان

 

8. نامحدود در زمان و خاموش

 

مصرف کم برق

 

تمام انواع لامپ هاي LED در مقايسه با لامپ هاي رشته اي مصرف انرژي بسيار پاييني دارند، اما کارايي آن ها زياد است. لامپ ها ??? الکتريسيته را به نور تبديل مي کنند. مصرف کم انرژي منجر به پايين تر شدن قبوض مي شود، بنابراين استفاده از اين لامپ ها بسيار اقتصادي است.

عمر طولاني

 

اين لامپ ها عمر خدماتي طولاني دارند و مي توانند بيش از چندين سال بدون نياز به جايگزيني مورد استفاده قرار گيرند. نصب اين لامپ ها در خانه ها هزينه هاي نگهداري سيستم روشنايي را به طور قابل توجهي کاهش مي دهد. به همين دليل خريد لامپ هاي ال اي دي اقتصادي است.

ايمني

 

گرماي توليد شده توسط لامپ هاي LED در مقايسه با لامپ هاي رشته اي بسيار کوچک است، به طوري که حتي اگر چند ساعت روي آن بمانند و شما بدن تان را لمس کنيد، دستتان نمي سوزد. خطرات ناشي از آتش سوزي و سوختگي در ساختمان با استفاده از اين لامپ ها کاهش مي يابد.

مقاومت بالا

 

اين لامپ ها در برابر شرايط مختلف جوي مقاومت بالايي دارند و رطوبت هوا بر عملکرد آن ها تأثيري نمي گذارد.

شدت نور ثابت

 

شدت نور ساطع شده توسط لامپ هاي معمولي در طول زمان کاهش مي يابد، اما لامپ هاي LED به دليل مصرف انرژي کم و کارايي بالا در معرض يکساني قرار مي گيرد و نور آن ها کاهش نمي يابد.

طيف گسترده اي از طرح ها و رنگ ها

https://did.li/CcwCN

   https://llk.dk/mr1dje

https://mub.me/ltkn

لامپ هاي ال اي دي مدل هاي متفاوتي با تصاوير مختلف دارند و همچنين رنگ هاي متفاوتي دارند و نور و کيفيت آن ها باعث شده که اين محصولات در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرند. قيمت لامپ ال اي دي نيز بر اساس تنوع يکسان مقادير متفاوتي دارد.

هيچ آسيبي به سلامت انسان نيست

 

اين لامپ ها اشعه ماوراي بنفش و مادون قرمز ساطع نمي کنند، بنابراين به سلامت انسان آسيبي نمي رسانند. اين لامپ ها کاملاً ايمن و سازگار با محيط زيست هستند.

منبع :

https://forok.shop

 

 

https://www.sbnation.com/users/TravisRoisin4

https://www.reverbnation.com/artist/travisroisin4

https://hubpages.com/@travisroisin

https://unsplash.com/@travisroisin4

https://www.eveote.com/shard/s458/sh/98f5235b-d36f-1a5e-316d-08c7a392c8ee/e7384275c664241f8e9b9428efe33b33

https://www.liveinteet.ru/stat/forok.shop/

https://coub.com/travisroisin4

https://giphy.com/channel/TravisRoisin4

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/d5b0c32a-36ed-48e6-b627-c9def6ce5107/Travis-R

https://www.fanfiction.net/u/15473980/

https://seekingalpha.com/user/56752802/Idea

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/TravisRoisin4

https://www.spreaker.com/user/16622114

https://justpaste.it/9rq3j

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:16

لینک دوستان

خبرنامه